Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4193
Назва: Імпровізація у творчій педагогічній діяльності
Автори: Yenakiy, Margarita Nikolaevna
Єнакій, Маргарита Миколаївна
Ключові слова: питання визначення природи і моделі педагогічної імпровізації
питання творчого підходу
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Єнакій М.М. Імпровізація у творчій педагогічній діяльності / М.М. Єнакій // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 128-130.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання визначення, природи і моделі педагогічної імпровізації. Автор піднімає питання творчого підходу в педагогічному процесі, розкриває механізми функціонування даного процесу, його кореляції з планеруванням заняття, необхідності формування і розвитку імпровізаційної готовності у майбутніх вчителів. The article deals with the problem of defining pedagogical improvisation, specifying its nature and models. The author raises the question of the creative approach in a teaching and training process, reveals functioning mechanisms of the given process, its correlation with lesson planning; the question of forming and development of improvisation skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4193
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yenakii.pdf140.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.