Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4193
Title: Імпровізація у творчій педагогічній діяльності
Authors: Yenakiy, Margarita Nikolaevna
Єнакій, Маргарита Миколаївна
Keywords: питання визначення природи і моделі педагогічної імпровізації
питання творчого підходу
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Єнакій М.М. Імпровізація у творчій педагогічній діяльності / М.М. Єнакій // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 128-130.
Abstract: У статті розглядаються питання визначення, природи і моделі педагогічної імпровізації. Автор піднімає питання творчого підходу в педагогічному процесі, розкриває механізми функціонування даного процесу, його кореляції з планеруванням заняття, необхідності формування і розвитку імпровізаційної готовності у майбутніх вчителів. The article deals with the problem of defining pedagogical improvisation, specifying its nature and models. The author raises the question of the creative approach in a teaching and training process, reveals functioning mechanisms of the given process, its correlation with lesson planning; the question of forming and development of improvisation skills.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4193
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yenakii.pdf140.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.