Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4178
Назва: Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі
Автори: Ікуніна, Зинаїда Іванівна
Ключові слова: навчально-виховний процес
дошкільна установа
диференціація програмного матеріалу
рівень індивідуально-психічного розвитку дітей
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ікуніна З.І. Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі / З.І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються умови індивідуалізації навчально-виховного процесу в дошкільній установі на математичному матеріалі: диференціація програмного матеріалу відповідно до рівня індивідуально-психічного розвитку дітей; доцільне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи; забезпечення емоційного компонента вчення. The article ascertains some terms of individualization of educational process at preschool establishment via mathematical material: differentiation of programme material according to the levels of children’s individual and psychical development; expedient combination of individual and collective forms of work; providing emotional component of teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4178
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ikunina.pdf157.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.