Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4178
Title: Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі
Authors: Ікуніна, Зинаїда Іванівна
Keywords: навчально-виховний процес
дошкільна установа
диференціація програмного матеріалу
рівень індивідуально-психічного розвитку дітей
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ікуніна З.І. Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі / З.І. Ікуніна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 94-97.
Abstract: У статті розглядаються умови індивідуалізації навчально-виховного процесу в дошкільній установі на математичному матеріалі: диференціація програмного матеріалу відповідно до рівня індивідуально-психічного розвитку дітей; доцільне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи; забезпечення емоційного компонента вчення. The article ascertains some terms of individualization of educational process at preschool establishment via mathematical material: differentiation of programme material according to the levels of children’s individual and psychical development; expedient combination of individual and collective forms of work; providing emotional component of teaching.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4178
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ikunina.pdf157.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.