Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Title: Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання
Authors: Головко, С.Г.
Keywords: передумови розвитку дидактичної думки
проблеми розвитку творчого пізнання
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Головко С.Г. Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання / С.Г. Головко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 62-66.
Abstract: У статті розглядаються передумови, і генезис розвитку дидактичної думки 20-х років ХХ століття як базовий контекст обговорення проблеми розвитку творчого пізнання. Аналізуються особливості історичної і загальнопедагогічної ситуації, які зумовили специфіку дидактичних пошуків, постановку і обговорення найважливіших дидактичних категорій The article deals with preconditions and genesis of the development of didactic thought of the 20’s of the XXth century as a basis context of the discussion on the problem of creative cognition. The author analyzes peculiarities of the historical and general didactic situation, which stipulated a specific character of didactic research and consideration of the most essential didactic categories.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovko.pdf175.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.