Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, С.Г.-
dc.date.accessioned2019-10-04T07:23:35Z-
dc.date.available2019-10-04T07:23:35Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГоловко С.Г. Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання / С.Г. Головко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 62-66.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4166-
dc.description.abstractУ статті розглядаються передумови, і генезис розвитку дидактичної думки 20-х років ХХ століття як базовий контекст обговорення проблеми розвитку творчого пізнання. Аналізуються особливості історичної і загальнопедагогічної ситуації, які зумовили специфіку дидактичних пошуків, постановку і обговорення найважливіших дидактичних категорій The article deals with preconditions and genesis of the development of didactic thought of the 20’s of the XXth century as a basis context of the discussion on the problem of creative cognition. The author analyzes peculiarities of the historical and general didactic situation, which stipulated a specific character of didactic research and consideration of the most essential didactic categories.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпередумови розвитку дидактичної думкиuk
dc.subjectпроблеми розвитку творчого пізнанняuk
dc.titleДидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovko.pdf175.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.