Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4143
Назва: | Дидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматике |
Автори: | Мартынова, Раиса Юрьевна Мартинова, Раїса Юріївна Martynova, Raisa Yuriivna |
Ключові слова: | обучение иностранным языкам пассивная грамматика содержание обучения пассивные грамматические конструкции дидактическая модель |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мартынова Р. Ю. Дидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматике / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 115-117. |
Короткий огляд (реферат): | Поняття "пасивна граматика" асоціюється з її некомунікативною функцією. Пасивний граматичний мінімум з початку навчання іноземній мові повинен включати і мінімум з активної граматики, який допоможе учням скоріше включитися в читання дитячої літератури іноземною мовою.. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4143 |
Розташовується у зібраннях: | 2006 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
37.pdf | 87.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.