Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4143
Назва: Дидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматике
Автори: Мартынова, Раиса Юрьевна
Мартинова, Раїса Юріївна
Martynova, Raisa Yuriivna
Ключові слова: обучение иностранным языкам
пассивная грамматика
содержание обучения
пассивные грамматические конструкции
дидактическая модель
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мартынова Р. Ю. Дидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматике / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 115-117.
Короткий огляд (реферат): Поняття "пасивна граматика" асоціюється з її некомунікативною функцією. Пасивний граматичний мінімум з початку навчання іноземній мові повинен включати і мінімум з активної граматики, який допоможе учням скоріше включитися в читання дитячої літератури іноземною мовою..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4143
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf87.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.