Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартынова, Раиса Юрьевна-
dc.contributor.authorМартинова, Раїса Юріївна-
dc.contributor.authorMartynova, Raisa Yuriivna-
dc.date.accessioned2019-10-02T11:37:34Z-
dc.date.available2019-10-02T11:37:34Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМартынова Р. Ю. Дидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматике / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 115-117.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4143-
dc.description.abstractПоняття "пасивна граматика" асоціюється з її некомунікативною функцією. Пасивний граматичний мінімум з початку навчання іноземній мові повинен включати і мінімум з активної граматики, який допоможе учням скоріше включитися в читання дитячої літератури іноземною мовою..uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectобучение иностранным языкамuk
dc.subjectпассивная грамматикаuk
dc.subjectсодержание обученияuk
dc.subjectпассивные грамматические конструкцииuk
dc.subjectдидактическая модельuk
dc.titleДидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматикеuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf87.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.