Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111
Назва: Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги
Автори: Сіліонова, Н.В.
Ключові слова: психологічна увага
порушення дисципліни
посилення уваги
дисципліна курсантів
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сіліонова Н.В. Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги / Н.В. Сіліонова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): Автор розкриває погляди видатних майстрів з психології і педагогіки на поняття норми і відхилення від норми, девіантну поведінку. Характеризує причини порушення дисципліни курсантами институту, які віднесені до групи посиленої психологічної уваги як особи, які систематично порушують навчальну та (або) службову дисципліну, і психопрофілактичні і психокорекційні заходи, які з ними проводить психологічна служба ін- ститутів. У статті описуються результати психодіагностичних досліджень таких курсантів (методики Кеттелла "16-РF" і Басса-Дарки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf301.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.