Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіліонова, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-10-01T12:09:31Z-
dc.date.available2019-10-01T12:09:31Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСіліонова Н.В. Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги / Н.В. Сіліонова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2005. – № 1-2. – С. 32-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4111-
dc.description.abstractАвтор розкриває погляди видатних майстрів з психології і педагогіки на поняття норми і відхилення від норми, девіантну поведінку. Характеризує причини порушення дисципліни курсантами институту, які віднесені до групи посиленої психологічної уваги як особи, які систематично порушують навчальну та (або) службову дисципліну, і психопрофілактичні і психокорекційні заходи, які з ними проводить психологічна служба ін- ститутів. У статті описуються результати психодіагностичних досліджень таких курсантів (методики Кеттелла "16-РF" і Басса-Дарки).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпсихологічна увагаuk
dc.subjectпорушення дисципліниuk
dc.subjectпосилення увагиuk
dc.subjectдисципліна курсантівuk
dc.titleПсихологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної увагиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf301.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.