Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4106
Назва: Психологічні особливості переживання стресу викладачами вишів в умовах трансформації системи вищої освіти
Інші назви: Psychological stress peculiarities of university teachers experience in transformation of higher education system
Автори: Лаврова, М. Г.
Lavrova, M.
Ключові слова: стрес
психологічні особливості
трансформаційні процеси
викладачі вишу
stress
psychological peculiarities
transformative processes
university teachers
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лаврова М. Г. Психологічні особливості переживання стресу викладачами вишів в умовах трансформації системи вищої освіти / М. Г. Лаврова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 127-134.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості переживання стресу викладачами вишів в умовах трансформації системи вищої освіти Наведено та проаналізовано динаміку виникнення і розвиток стресу від факторів професійної діяльності викладачів. Автором розроблено комплекс психодіагностичних методик, який дозволив провести цілісне дослідження об’єктивних причин, особливостей суб’єктивного образу професійних утруднень, пов’язаних з трансформаціями у системі вищої освіти, специфіки синдромів поточних стресових станів і негативних психологічних наслідків стресу в діяльності викладачів вишів. Peculiarities of psychological stress concerning university teachers in conditions of the transformation of the higher education system are studied. The study examined the origin and development dynamics of stress which is influenced by factors of professional activity of university teachers. A complex of psychodiagnostic methods were developed by author which enabled a holistic research to determine the objective reasons and characteristics of a subjective image which is caused by the professional challenges relating to transformation of higher education system, the specificities of the syndromes of a current stressful state and negative psychological consequences of stress in professional conditions of university teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4106
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lavrova.pdf520.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.