Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4105
Назва: Педагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки
Інші назви: Pedagogical conditions of future music teachers training individualization
Автори: Мамикіна, Анжеліна Іванівна
Мамыкина, Анжелина Ивановна
Mamykina, Anzhelina Ivanivna
Ключові слова: індивідуалізація
індивідуалізація навчання
виконавсько-домінантні уміння
художньо-педагогічна інтерпретація
професійний саморозвиток
индивидуализация
индивидуализация обучения
исполнительско-доминантные умения
художественно-педагогическая интерпретация
профессиональное саморазвитие
individualization
individualization of training
performing abilities
artistic and pedagogical interpretation
professional self-development
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мамикіна А. І. Педагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 118-127.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів у процесі фортепіанної підготовки. Проаналізовано наукову літературу з означеного питання. Визначено сутність поняття «індивідуалізація навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки». Розглянуто умови реалізації процесу індивідуалізації навчання. В статье рассмотрена проблема индивидуализации обучения студентов в процессе фортепианной підготовки. Проанализирована научная литература по данному вопросу. Определена сущность понятия «индивидуализация обучения будущих учителей музыкального искусства в процессе фортепианной подготовки». Рассмотрены условия реализации процесса индивидуализации обучения. The article deals with the problem of individualization of teaching students in the process of piano training. The scientific literature on this issue has been analyzed. The definition of the term “individualization of teaching in the process of piano training” is given. Pedagogical conditions of the implementation of training individualization process have been considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4105
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamykina.pdf542.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.