Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4105
Title: Педагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки
Other Titles: Pedagogical conditions of future music teachers training individualization
Authors: Мамикіна, Анжеліна Іванівна
Мамыкина, Анжелина Ивановна
Mamykina, Anzhelina Ivanivna
Keywords: індивідуалізація
індивідуалізація навчання
виконавсько-домінантні уміння
художньо-педагогічна інтерпретація
професійний саморозвиток
индивидуализация
индивидуализация обучения
исполнительско-доминантные умения
художественно-педагогическая интерпретация
профессиональное саморазвитие
individualization
individualization of training
performing abilities
artistic and pedagogical interpretation
professional self-development
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мамикіна А. І. Педагогічні умови індивідуалізації навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / А. І. Мамикіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 118-127.
Abstract: У статті розглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів у процесі фортепіанної підготовки. Проаналізовано наукову літературу з означеного питання. Визначено сутність поняття «індивідуалізація навчання майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки». Розглянуто умови реалізації процесу індивідуалізації навчання. В статье рассмотрена проблема индивидуализации обучения студентов в процессе фортепианной підготовки. Проанализирована научная литература по данному вопросу. Определена сущность понятия «индивидуализация обучения будущих учителей музыкального искусства в процессе фортепианной подготовки». Рассмотрены условия реализации процесса индивидуализации обучения. The article deals with the problem of individualization of teaching students in the process of piano training. The scientific literature on this issue has been analyzed. The definition of the term “individualization of teaching in the process of piano training” is given. Pedagogical conditions of the implementation of training individualization process have been considered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4105
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mamykina.pdf542.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.