Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4095
Назва: | Технологія розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку |
Інші назви: | Технологии развития связной речи детей дошкольного возраста Technology and methods of preschool children connective speech |
Автори: | Богуш, Алла Михайлівна Богуш, Алла Михайловна Bohush, Alla Mykhailivna |
Ключові слова: | зв’язне мовлення монологічне мовлення типи мовлення методика технологія розвиток связная речь монолог типы речи методика технология развитие connective speech monolog kinds of speech methods technology development |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Богуш А. М. Технологія розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 48-53. |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано характеристику інноваційних технологій розвитку зв’язного мовлення дітей, розкрито мовлення дітей та методику їх використання відповідно до вікової групи. В статье представлена и дана характеристика основных типов связной речи: пересказ, рассказ, описание, сообщение, рассуждение. Раскрыты инновационные технологии развития речи детей: совместный рассказ, рассказ – инсценирование, комментированное рисование, рассказ по структурно-синтаксической схеме, командный метод, моделирование; классификация речевых занятий: по характеру речевых действий, по использованию наглядности, по доминирующим психическим процессам, особенности использования технологий развития речи в зависимости от возраста детей. The article deals with characteristic the basic kinds of a connective speech: retelling, narrative, description, message, discourse. The innovative technologies of the child"s connective speech development are describes in it: collective speech, narrative-dramatization, comment-drawing, narrative according to the structured syntactic schedule, team method, modelling. The classification of speech lessons is represented in the article. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4095 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bohush.pdf | 512.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.