Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4095
Назва: Технологія розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку
Інші назви: Технологии развития связной речи детей дошкольного возраста
Technology and methods of preschool children connective speech
Автори: Богуш, Алла Михайлівна
Богуш, Алла Михайловна
Bohush, Alla Mykhailivna
Ключові слова: зв’язне мовлення
монологічне мовлення
типи мовлення
методика
технологія
розвиток
связная речь
монолог
типы речи
методика
технология
развитие
connective speech
monolog
kinds of speech
methods
technology
development
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Богуш А. М. Технологія розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку / А. М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 48-53.
Короткий огляд (реферат): У статті подано характеристику інноваційних технологій розвитку зв’язного мовлення дітей, розкрито мовлення дітей та методику їх використання відповідно до вікової групи. В статье представлена и дана характеристика основных типов связной речи: пересказ, рассказ, описание, сообщение, рассуждение. Раскрыты инновационные технологии развития речи детей: совместный рассказ, рассказ – инсценирование, комментированное рисование, рассказ по структурно-синтаксической схеме, командный метод, моделирование; классификация речевых занятий: по характеру речевых действий, по использованию наглядности, по доминирующим психическим процессам, особенности использования технологий развития речи в зависимости от возраста детей. The article deals with characteristic the basic kinds of a connective speech: retelling, narrative, description, message, discourse. The innovative technologies of the child"s connective speech development are describes in it: collective speech, narrative-dramatization, comment-drawing, narrative according to the structured syntactic schedule, team method, modelling. The classification of speech lessons is represented in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4095
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohush.pdf512.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.