Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4075
Назва: Розвиток мовлення студентів-інофонів на заняттях з літератури інноваційними методами навчання
Інші назви: Development of the speech of non-native speaker students with the help of innovative teaching methods at the literature classes
Автори: Хижняк, Ірина Анатоліївна
Khyzhniak, Iryna Anatoliivna
Ключові слова: інноваційні методи
портфоліо
фанфіки
twitter-технологія
подкаст
twitter-технология
подкаст
innovative methods
portfolio
fan fiction
twitter-technology
podcast
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Хижняк І. А. Розвиток мовлення студентів-інофонів на заняттях з літератури інноваційними методами навчання / І. А. Хижняк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного унверситету імені К. Д. Ушинського. – 2018. – №4. – С.81-86.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто шляхи розвитку мовлення майбутніх філологів-інофонів під час вивчення літератури у процесі інноваційного навчання. Визначено педагогічні, психологічні та методичні умови ефективного застосування інноваційних методів під час навчання студентів-іноземців. Презентовано специфіку реалізації принципів розвитку умінь усного та писемного мовлення студентів засобами інноваційного навчання, зокрема портфоліо, фанфіки, twitter, viber, рольова гра тощо. Запропоновано шляхи розвитку мовленнєвих навичок студентів-іноземців філологічного профілю на основі сучасних інформаційно- комунікативних технологій. Some ways of developing non-native speaker students’ speech while studying Literature with the help of innovative teaching methods are considered in the article. Teachers of literature more often face the problem of the language barrier when dealing with foreign students, their disability to form their thoughts and feelings correctly and the fear of spontaneous speaking. It is determined that the development of students’ speech will be optimal and successful with the use of information and communication technologies as well as innovative teaching methods. The techniques enabling the development of oral and written speech using a variety of tasks aimed at enhancing their passive vocabulary, memorizing certain syntactic constructions, word combinations are presented. In this regard, a method of using such tasks is proposed: a collective story, «complete a sentence», a role-playing game, oral verbal drawing. The implementation specifics of the principles aimed at developing the skills of oral and written speech of foreign students using Twitter, Viber-technologies, podcast, including the portfolio methods and fan fiction is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4075
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryna Khyzhniak.pdf163.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.