Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4066
Назва: Естетичне виховання студентів засобами кіномистецтва
Інші назви: Эстетическое воспитание студентов средствами киноискусства
Aesthetic education of students by means of cinematography
Автори: Зюзіна, Т. О.
Зюзина, Т. А.
Zyuzina, T. O.
Ключові слова: система освіти
естетичне виховання
духовні домінанти сучасної кінокультури
система образования
эстетическое воспитание
духовные доминанты современной кинокультуры
education
aesthetic education of the spiritual dominant contemporary film culture
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Зюзіна Т. О. Естетичне виховання студентів засобами кіномистецтва / Т. О. Зюзіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 21-27.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено шляхи інтеграції сучасного мистецтва у площину навчально-виховного процесу університету. Підкреслюються, що проблематика сучасного кіномистецтва надає можливість глибокого осмислення широкого кола соціально-психологічних проблем, що турбує молодь. Важливою дидактичною проблемою є відбір творів для обговорення у процесі вивчення циклу культурологічних дисциплін, курсів за вибором художньо-естетичного спрямування. Головне завдання педагога – визначити траєкторію руху у полі сучасної художньої культури, узгоджуючи це з програмними завданнями естетичного виховання. В статье представлены пути интеграции современного искусства в плоскость учебно-воспитательного процесса университета. Подчеркивается, что проблематика современного киноискусства дает возможность глубокого осмысления щирокого круга социально-психологических проблем, волнующих молодежь. Важной дидактической проблемой является отбор произведений для обсуждения в процессе изучения цикла культурологических дисциплин, курсов по выбору художественно-эстетической направленности. Главная задача педагога – определить траекторию движения в поле современной художественной культуры, соотнося с программными задачами эстетического воспитания. The paper presents the ways of integrating contemporary art into educational process of the university. It is stressed that the problems of modern cinema art allows deeper understanding of a wide range of social and psychological concerns of young people. An important didactic problem is the selecting the artworks to be discussed in the course of studying the cycle of cultural subjects, elective courses of artistic and aesthetic orientation. The main task of the teacher is to determine the trajectory of movement in the field of contemporary art, correlating with the program objectives of aesthetic education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4066
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyuzina.pdf139.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.