Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗюзіна, Т. О.-
dc.contributor.authorЗюзина, Т. А.-
dc.contributor.authorZyuzina, T. O.-
dc.date.accessioned2019-09-27T11:00:46Z-
dc.date.available2019-09-27T11:00:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗюзіна Т. О. Естетичне виховання студентів засобами кіномистецтва / Т. О. Зюзіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №4. – С. 21-27.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4066-
dc.description.abstractУ статті представлено шляхи інтеграції сучасного мистецтва у площину навчально-виховного процесу університету. Підкреслюються, що проблематика сучасного кіномистецтва надає можливість глибокого осмислення широкого кола соціально-психологічних проблем, що турбує молодь. Важливою дидактичною проблемою є відбір творів для обговорення у процесі вивчення циклу культурологічних дисциплін, курсів за вибором художньо-естетичного спрямування. Головне завдання педагога – визначити траєкторію руху у полі сучасної художньої культури, узгоджуючи це з програмними завданнями естетичного виховання. В статье представлены пути интеграции современного искусства в плоскость учебно-воспитательного процесса университета. Подчеркивается, что проблематика современного киноискусства дает возможность глубокого осмысления щирокого круга социально-психологических проблем, волнующих молодежь. Важной дидактической проблемой является отбор произведений для обсуждения в процессе изучения цикла культурологических дисциплин, курсов по выбору художественно-эстетической направленности. Главная задача педагога – определить траекторию движения в поле современной художественной культуры, соотнося с программными задачами эстетического воспитания. The paper presents the ways of integrating contemporary art into educational process of the university. It is stressed that the problems of modern cinema art allows deeper understanding of a wide range of social and psychological concerns of young people. An important didactic problem is the selecting the artworks to be discussed in the course of studying the cycle of cultural subjects, elective courses of artistic and aesthetic orientation. The main task of the teacher is to determine the trajectory of movement in the field of contemporary art, correlating with the program objectives of aesthetic education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.subjectестетичне вихованняuk
dc.subjectдуховні домінанти сучасної кінокультуриuk
dc.subjectсистема образованияuk
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk
dc.subjectдуховные доминанты современной кинокультурыuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectaesthetic education of the spiritual dominant contemporary film cultureuk
dc.titleЕстетичне виховання студентів засобами кіномистецтваuk
dc.title.alternativeЭстетическое воспитание студентов средствами киноискусстваuk
dc.title.alternativeAesthetic education of students by means of cinematographyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zyuzina.pdf139.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.