Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4044
Назва: Ідеї полікультурного навчання в класичній зарубіжній педагогіці
Інші назви: Polycultural education in classical foreign pedagogics
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: полікультурна освіта
зарубіжна педагогіка
толерантність
міжкультурна комунікація
співпраця
комунікація
polycultural education
foreign pedagogics
communication
tolerance
cooperation
readiness
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю. В. Ідеї полікультурного навчання в класичній зарубіжній педагогіці / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 184-187.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблему полікультурної освіти в класичній зарубіжній педагогіці. Концепцію освіти спрямовано на забезпечення просування у суспільстві цінностей культури миру, формування толерантності, здатності до міжкультурної комунікаціїта готовності до міжнародної співпраці.Обґрунтування сучасної полікультурної освіти міститься в теоріях А. Дістервеча, Я. Коменського, Й. Песталоцці, Дж. Дьюї. The article analyses the problem of polycultural education in classicalforeign pedagogics. The conception of education directs to the progress ofcultural importance in the world, forming of tolerance, capacity inintercultural communication and readiness to the cooperation among states. The substation of modern polycultural education is shown in theoriesof A. Distirverg, Ya. Comenskiy, I. Pestalozzi and J. Duji.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4044
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irchina.pdf495.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.