Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4044
Title: Ідеї полікультурного навчання в класичній зарубіжній педагогіці
Other Titles: Идеи поликультурного образования в классической зарубежной педагогике
Polycultural education in classical foreign pedagogics
Authors: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Ирхина, Юлиана Валентиновна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Keywords: полікультурна освіта
зарубіжна педагогіка
толерантність
міжкультурна комунікація
співпраця
комунікація
поликультурное образование
зарубежная педагогика
толерантность
межкультурная коммуникация
сотрудничество
коммуникация
polycultural education
foreign pedagogics
communication
tolerance
cooperation
readiness
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ірхіна Ю. В. Ідеї полікультурного навчання в класичній зарубіжній педагогіці / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 184-187.
Abstract: У статті проаналізовано проблему полікультурної освіти в класичній зарубіжній педагогіці. Концепцію освіти спрямовано на забезпечення просування у суспільстві цінностей культури миру, формування толерантності, здатності до міжкультурної комунікаціїта готовності до міжнародної співпраці.Обґрунтування сучасної полікультурної освіти міститься в теоріях А. Дістервеча, Я. Коменського, Й. Песталоцці, Дж. Дьюї. В статье проанализирована проблема поликультурного образования в классической зарубежной педагогике. Концепция образования направлена на обеспечение продвижения в обществе ценностей культуры мира, формирования толерантности, способности к межкультурной коммуникации и готовности к международному сотрудничеству.Обоснование современного поликультурного образования содержится в теориях А. Дистервеча, Я. Коменского, И. Песталоцци,Дж. Дьюи. The article analyses the problem of polycultural education in classicalforeign pedagogics. The conception of education directs to the progress ofcultural importance in the world, forming of tolerance, capacity inintercultural communication and readiness to the cooperation among states. The substation of modern polycultural education is shown in theoriesof A. Distirverg, Ya. Comenskiy, I. Pestalozzi and J. Duji.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4044
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irchina.pdf495.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.