Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4032
Назва: Феномен проектного мисленння майбутніх учителів музичного мистецтва
Інші назви: Феномен проектного мышления будущих учителей музыкального искусства
The phenomenon of the project thinking demonstrated by the future musical art teachers
Автори: Новська, Олена Рудольфівна
Новская, Елена Рудольфовна
Novska, Olena Rudolfivna
Кун Цзиїн
Кун Цзыин
Kun Ziying
Ключові слова: проект
метод проекту
мислення
проектне мислення
фахова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва
проект
метод проектов
мышление
проектное мышление
профессиональная подготовка будущего учителя музыкального искусства
project
project method
thinking
project thinking
professional training of the future Musical Art teacher
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Новська О. Р. Феномен проектного мисленння майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Р. Новська, Кун Цзиїн // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2018. – №4. – С. 63-68.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст проектної діяльності у контексті інноваційних педагогічних технологій, визначено сутність методу проекту в умовах особливостей педагогічної професійної діяльності. Висвітлено сутність і зміст феномена проектного мислення, його роль у фаховій підготовці та професійній діяльності вчителів музичного мистецтва. Обґрунтовано структурні компоненти означеного феномена та їхні атрибутивні характеристики, урахування яких в умовах фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва сприятиме загальному підвищенню її ефективності. посвящена обоснованию содержания, структуры и характеристик проектного мышления будущих учителей музыкального искусства. В статье рассмотрены содержание проектной деятельности в контексте инновационных педагогических технологий, определена сущность метода проектов в условиях особенностей педагогической профессиональной деятельности как уникальной творческой активности, связанной с планированием и реализацией замысла. The article is devoted to the substantiation of the content, structure and characteristics of the project thinking demonstrated by the future teachers of Musical Art.The contents of the project-targeted activities in the context of innovative educational technologies are discussed; the essence of the project-targeted method under peculiar conditions of the pedagogical professional activity is defined; it is understood as a unique creative activity related to the planning and implementing of the plan.The essence and content of the phenomenon “project thinking”, its role in the Musical Art teachers’ professional training and professional activity are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4032
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Novska.pdf159.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.