Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовська, Олена Рудольфівна-
dc.contributor.authorНовская, Елена Рудольфовна-
dc.contributor.authorNovska, Olena Rudolfivna-
dc.contributor.authorКун Цзиїн-
dc.contributor.authorКун Цзыин-
dc.contributor.authorKun Ziying-
dc.date.accessioned2019-09-25T12:13:23Z-
dc.date.available2019-09-25T12:13:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНовська О. Р. Феномен проектного мисленння майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Р. Новська, Кун Цзиїн // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2018. – №4. – С. 63-68.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4032-
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміст проектної діяльності у контексті інноваційних педагогічних технологій, визначено сутність методу проекту в умовах особливостей педагогічної професійної діяльності. Висвітлено сутність і зміст феномена проектного мислення, його роль у фаховій підготовці та професійній діяльності вчителів музичного мистецтва. Обґрунтовано структурні компоненти означеного феномена та їхні атрибутивні характеристики, урахування яких в умовах фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва сприятиме загальному підвищенню її ефективності. посвящена обоснованию содержания, структуры и характеристик проектного мышления будущих учителей музыкального искусства. В статье рассмотрены содержание проектной деятельности в контексте инновационных педагогических технологий, определена сущность метода проектов в условиях особенностей педагогической профессиональной деятельности как уникальной творческой активности, связанной с планированием и реализацией замысла. The article is devoted to the substantiation of the content, structure and characteristics of the project thinking demonstrated by the future teachers of Musical Art.The contents of the project-targeted activities in the context of innovative educational technologies are discussed; the essence of the project-targeted method under peculiar conditions of the pedagogical professional activity is defined; it is understood as a unique creative activity related to the planning and implementing of the plan.The essence and content of the phenomenon “project thinking”, its role in the Musical Art teachers’ professional training and professional activity are highlighted.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectметод проектуuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectпроектне мисленняuk
dc.subjectфахова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтваuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectметод проектовuk
dc.subjectмышлениеuk
dc.subjectпроектное мышлениеuk
dc.subjectпрофессиональная подготовка будущего учителя музыкального искусстваuk
dc.subjectprojectuk
dc.subjectproject methoduk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectproject thinkinguk
dc.subjectprofessional training of the future Musical Art teacheruk
dc.titleФеномен проектного мисленння майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.title.alternativeФеномен проектного мышления будущих учителей музыкального искусстваuk
dc.title.alternativeThe phenomenon of the project thinking demonstrated by the future musical art teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olena Novska.pdf159.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.