Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Назва: Особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: Features of introducing the special course into the future doctor professional training in the English language
Автори: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Русалкина, Людмила Георгиевна
Rusalkina, Lyudmyla Georgіivna
Ключові слова: майбутні лікарі
англомовна професійна підготовка
медичні ЗВО
future doctors
English-language professional training
medical higher educational institutions
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Русалкіна Л. Особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Русалкіна Л. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 101-108.
Короткий огляд (реферат): У статті описано структуру та особливості впровадження спецкурсу з англомовної професійної підготовки майбутніх медиків в умовах ЗВО, подано завдання і вправи, які сприяли формуванню англомовної підготовленості майбутніх лікарів, доведено їх ефективність, визначено перспективні напрями роботи в межах дослідження. Проаналізовано наукові дослідження в напрямі англомовної підготовки майбутніх лікарів, доведено необхідність якісної англомовної професійної підготовки студентів в умовах медичних ЗВО. The structure and features specifying the introduction of a special course into the Englishlanguage training aimed at the future doctors in higher medial educational institutions are described in the article. The article presents tasks and exercises that contributed to the formation of the future doctors’ preparedness in the field of the English language; their effectiveness is proved; the future areas of work within the study are determined. Scientific researches in the field of the English-language teaching aimed at the future doctors are analyzed; the necessity for the high-quality English-language professional training of students at higher medical educational institutions is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4012
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf324.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.