Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006
Назва: Результати впровадження експериментальної мотодики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: The implementation results of the experimental methodology of the english-language professional training targeted to future doctors
Автори: Русалкіна, Людмила Георгіївна
Русалкина, Людмила Георгиевна
Rusalkina, Lyudmyla Georgіivna
Ключові слова: майбутні лікарі
англомовна професійна підготовка
експериментальна методика
future doctors
English-language professional training
experimental techniques
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Русалкіна Л. Г. Результати впровадження експериментальної мотодики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 87-90.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовується стан англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів після проведення підготовки за експериментальною методикою. Представлено результати педагогічного діагностування досліджуваної проблеми у межах освітнього процесу медичних закладів вищої освіти. The state of the English-language professional preparedness / proficiency of the future doctors after the training based on the experimental techniques is revealed in the article. The results of pedagogical diagnostics of the problem under study within the educational process of medical institutions of higher education are presented. Upon completion of the experimental work on the English language training of the future doctors, the controlling testing of the state of their proficiency was made. It was aimed at determining the proficiency levels of the phenomenon under study according to the criteria: lingual, perception- and speech-centred, information- and speech-oriented, reflexive and evaluative with the corresponding indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf170.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.