Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРусалкіна, Людмила Георгіївна-
dc.contributor.authorРусалкина, Людмила Георгиевна-
dc.contributor.authorRusalkina, Lyudmyla Georgіivna-
dc.date.accessioned2019-09-24T07:57:55Z-
dc.date.available2019-09-24T07:57:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРусалкіна Л. Г. Результати впровадження експериментальної мотодики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 87-90.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4006-
dc.description.abstractУ статті з’ясовується стан англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів після проведення підготовки за експериментальною методикою. Представлено результати педагогічного діагностування досліджуваної проблеми у межах освітнього процесу медичних закладів вищої освіти. The state of the English-language professional preparedness / proficiency of the future doctors after the training based on the experimental techniques is revealed in the article. The results of pedagogical diagnostics of the problem under study within the educational process of medical institutions of higher education are presented. Upon completion of the experimental work on the English language training of the future doctors, the controlling testing of the state of their proficiency was made. It was aimed at determining the proficiency levels of the phenomenon under study according to the criteria: lingual, perception- and speech-centred, information- and speech-oriented, reflexive and evaluative with the corresponding indicators.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутні лікаріuk
dc.subjectангломовна професійна підготовкаuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectfuture doctorsuk
dc.subjectEnglish-language professional traininguk
dc.subjectexperimental techniquesuk
dc.titleРезультати впровадження експериментальної мотодики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарівuk
dc.title.alternativeThe implementation results of the experimental methodology of the english-language professional training targeted to future doctorsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf170.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.