Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3977
Title: Про специфіку викладання іноземної мови в умовах віртуального навчального середовища
Other Titles: О специфике обучения иностранному языку в условиях виртуальной учебной среды
Specific features of foreign language teaching in virtual learning environment
Authors: Гусленко, І. Ю.
Гусленко, И. Ю.
Guslenko, I. Yu.
Keywords: інформаційно-комп’ютерні технології
сучасне навчальне середовище
віртуальне освітнє середовище
неперервна освіта
самонавчання
активне навчання
освітня платформа MOODLE
викладання іноземних мов
моделювання мовного середовища
информационно-компьютерные технологии
современная учебная среда
непрерывное образование
активное обучение
образовательная платформа MOODLE
обучение иностранным языкам
моделирование языковой среды
computer and information technology
modern learningenvironment
virtual learning environment
life-long learning
self-education
active learning
e-learning
learning platform MOODLE
teaching of foreign languages
simulated immersion environment forlanguage learning
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Гусленко І. Ю. Про специфіку викладання іноземної мови в умовах віртуального навчального середовища / І. Ю. Гусленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 39-45.
Abstract: У статті уточнено сутність поняття про сучасне навчальнесередовище, яке характеризується використанням мережевих йінформаційних технологій для підтримки та організації процесунавчання. Наведено ознаки та функції віртуального освітньогосередовища, виявлено умови його ефективності. Відмічено переваги,які віртуальне освітнє середовища надає для навчання іноземнихмов у вищому навчальному закладі, та визначено проблеми, яківиникають у цьому процесі. Зосереджено увагу на організаціїнавчання на основі освітньої платформи MOODLE та системномувикористанні ІКТ у навчанні іноземних мов. Зроблено висновок пронеобхідність органічного поєднання новітніх і традиційнихпедагогічних технологій та створення умов для індивідуальногонавчального простору. В статье уточняется понятие о современной учебной среде,которая характеризуется использованием сетевых иинформационных технологий для организации процесса обучения.Указаны признаки и функции виртуальной учебной среды, выявленыусловия её эффективности. Отмечены преимущества виртуальнойучебной среды в обучении иностранным языкам в высшем учебномзаведении и выявлены проблемы, которые возникают в этом процессе.Уделяется внимание организации обучения на основеобразовательной платформы MOODLE и системномуиспользовании ИКТ в обучении иностранным языкам. Сделан выводо необходимости органического сочетания новейших итрадиционных педагогических технологий и создания условий дляиндивидуального учебного пространства. This article is devoted to the analysis of the concepts of moderneducational environment. The penetration of advanced informationtechnologies and networks into education have changed the stable view onlearning environment, created a new educational paradigm and a newtype of educational environment – “virtual learning environment”.Information technologies and computers have transformed the ways ofgaining knowledge, increased the speed with which information spreads;they have given the possibility for e-learning and for transition fromeducation for a person’s whole life to education through a whole life or lifelong learning. The author gives the features and functions of virtual learningenvironment, reveals the conditions of its effective performance.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3977
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guslenko.pdf132.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.