Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусленко, І. Ю.-
dc.contributor.authorGuslenko, I. Yu.-
dc.date.accessioned2019-09-23T08:13:33Z-
dc.date.available2019-09-23T08:13:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГусленко І. Ю. Про специфіку викладання іноземної мови в умовах віртуального навчального середовища / І. Ю. Гусленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 39-45.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3977-
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність поняття про сучасне навчальнесередовище, яке характеризується використанням мережевих йінформаційних технологій для підтримки та організації процесунавчання. Наведено ознаки та функції віртуального освітньогосередовища, виявлено умови його ефективності. Відмічено переваги,які віртуальне освітнє середовища надає для навчання іноземнихмов у вищому навчальному закладі, та визначено проблеми, яківиникають у цьому процесі. Зосереджено увагу на організаціїнавчання на основі освітньої платформи MOODLE та системномувикористанні ІКТ у навчанні іноземних мов. Зроблено висновок пронеобхідність органічного поєднання новітніх і традиційнихпедагогічних технологій та створення умов для індивідуального навчального простору. This article is devoted to the analysis of the concepts of moderneducational environment. The penetration of advanced informationtechnologies and networks into education have changed the stable view onlearning environment, created a new educational paradigm and a newtype of educational environment – “virtual learning environment”.Information technologies and computers have transformed the ways ofgaining knowledge, increased the speed with which information spreads;they have given the possibility for e-learning and for transition fromeducation for a person’s whole life to education through a whole life or lifelong learning. The author gives the features and functions of virtual learningenvironment, reveals the conditions of its effective performance.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectінформаційно-комп’ютерні технологіїuk
dc.subjectсучасне навчальне середовищеuk
dc.subjectвіртуальне освітнє середовищеuk
dc.subjectнеперервна освітаuk
dc.subjectсамонавчанняuk
dc.subjectактивне навчанняuk
dc.subjectосвітня платформа MOODLEuk
dc.subjectвикладання іноземних мовuk
dc.subjectмоделювання мовного середовищаuk
dc.subjectcomputer and information technologyuk
dc.subjectmodern learningenvironmentuk
dc.subjectvirtual learning environmentuk
dc.subjectlife-long learninguk
dc.subjectself-educationuk
dc.subjectactive learninguk
dc.subjecte-learninguk
dc.subjectlearning platform MOODLEuk
dc.subjectteaching of foreign languagesuk
dc.subjectsimulated immersion environment forlanguage learninguk
dc.titleПро специфіку викладання іноземної мови в умовах віртуального навчального середовищаuk
dc.title.alternativeSpecific features of foreign language teaching in virtual learning environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guslenko.pdf132.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.