Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3976
Назва: Психологический аспект проблемы исполнительской интерпретации композиторского замысла
Інші назви: Психологічний аспект проблеми виконавської інтерпретації композиторського задуму
The psychological aspect of the problem of interpretation of the composer’s idea
Автори: Чен, Цзицзян
Чен, Цзіцзян
Cheng, Jijiang
Ключові слова: композиторский замысел
исполнительская интерпретация
психический процесс
деятельность
музыкальный образ
память
композиторський задум
виконавська інтерпретація
психічний процес
діяльність
музичний образ
пам’ять
composer’s idea
interpretation
mental process
activities
music image
memory
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чен Цзицзян. Психологический аспект проблемы исполнительской интерпретации композиторского замысла / Цзицзян Чен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 29-39.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена проблеме изучения психологических аспектовисполнительской интерпретации композиторского замысла впрофессиональной деятельности учителя музыки. Понимание ивоплощение композиторского замысла рассматриваются какспецифический вид деятельности, основанный на сложном комплексепсихических процессов. Выявляются такие психологическиекомпоненты этой деятельности как память, апперцепция,антиципация, ассоциативное мышление, визуально-звуковое иобразное мышление. Стаття присвячена проблемі вивчення психологічних аспектіввиконавської інтерпретації композиторського задуму у професійнійдіяльності вчителя музики. Розуміння і втілення композиторськогозадуму розглядаються як специфічний вид діяльності, заснованийна складному комплексі психічних процесів. Виявляються такіпсихологічні компоненти цієї діяльності як: пам’ять, апперцепція,антиципація, асоціативне мислення, візуально-звукове та образнемислення. The article is devoted to the study of the psychological aspects of themusical interpretation of the composer’s ideas in the professional workof the teacher of music. The understanding and realization of thecomposer’s ideas are considered as a specific type of activity. This activityis based on a complex set of mental processes. To identify suchpsychological interpretation of the composer’s ideas components asmemory, apperception, anticipation, associative thinking, visual, soundand creative thinking are shown.The competence of the future teacher of music includes the ability tounderstand and explain the student to perform a piece of music accordingto its composer’sidea. This is an actual pedagogical problem that requiresthe consideration of a range of issues of psychological and methodicalfeatures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3976
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cheng Jijiang.pdf161.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.