Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3973
Назва: Педагогічні умови формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії
Інші назви: Педагогические условия формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки и хореографии
Pedagogical forming conditions of artistic and communicative skills of future music and choreography teachers
Автори: Волкова, Юлія Ігорівна
Волкова, Юлия Игоревна
Volkova, Yuliia
Мировська, Ю. І.
Ключові слова: педагогічні умови
художньо-комунікативні вміння
майбутні вчителі музики та хореографії
художественно-коммуникативные умения
педагогические условия
учителя музыки и хореографии
artistic and communicative skills
pedagogical conditions
music and choreography teachers
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Волкова Ю. І. Педагогічні умови формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. І. Волкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 15-24.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито педагогічні умови, реалізація яких сприятимеоптимізації формування художньо-комунікативних уміньмайбутніх учителів музики та хореографії у процесі фаховоїпідготовки на мистецьких факультетах університетів. Основнимиумовами виокремлено: створення творчого художньо-освітньогосередовища; стимулювання позитивної мотивації до художньо-комунікативної діяльності; розширення художньо-комунікативногодосвіду в галузі мистецько-педагогічного навчання; розвитокрефлексивної позиції майбутніх учителів музики та хореографії. В статье раскрываются условия формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки ихореографии. Названные умения определяются как сложныйкомплекс педагогических действий, которые обеспечиваютпродуктивное художественное общение с произведениямиискусства. Такое общение с искусством происходит в процессеполифонического межличностного взаимодействия его участниковпосредством обмена художественной информацией, эмоциями,мыслями на основе восприятия-понимания, вербальной иисполнительской интерпретации художественных произведенийс целью профессионально-творческого самовыражения. This article discovers the forming conditions of the artistic andcommunicative skills of future music and choreography teachers. Theseskills are determined as a complex of the pedagogical methods that providethe efficient artistic engaging in the works of art. Such communication inthe Art is performed through the polyphonic interpersonal interaction of itsparticipants by means of the exchanging of artistic information, emotions,thoughts, based on perception-comprehension, verbal and performinginterpretation of the works of art with the purpose of the professional andcreative self-expression.The pedagogical conditions are determined and well-reasoned; theirrealization shall promote the optimization of the artistic and communicativeskills forming of future music and choreography teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3973
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova.pdf154.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.