Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3968
Назва: Компетентнісний підхід як об’єкт теоретичного аналізу в педагогічній науці
Інші назви: Competence-based approach as the object of theoretical analysis in pedagogics
Автори: Бабенко, Вікторія Василівна
Babenko, Viktoria
Ключові слова: компетентнісний підхід
ключові (базові, основні) і предметні компетентності
підходи до навчання української мови
функції компетентнісного підходу
competence-based approach
key (basic, essential) and subject-specific competences
approaches to teaching Ukrainian
functions of the competence-based approach
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бабенко В. В. Компетентнісний підхід як об’єкт теоретичного аналізу в педагогічній науці / В. В. Бабенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 52-58.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові позиції дослідників щодо тлумачення змісту поняття «компетентнісний підхід» та визначення його функцій в освітньому процесі вищої школи, що активно реалізується в навчанні мови, змінює мету і вектор змісту освіти від транслювання знань і вмінь предметного змісту до виховання розвиненої особистості зі сформованими життєвими і професійними компетентностями. Автор доходить висновку про те, що означений підхід ґрунтується на міждисциплінарних, інтегрованих вимогах до результату освітнього процесу, стимулює освітньо- пізнавальну діяльність студентів, сприяє формуванню в них стійких умінь вільно здійснювати мовленнєве спілкування як в усній, так і в писемній формах, доцільно використовувати ресурси української мови в різних життєвих ситуаціях.Changes in the social and economic conditions, moral and cultural priorities shift the focus of modern education to shaping an educated and creative personality. This is why the recent tendency for scientists is to pay more and more attention to theoretical and practical search for the reserves to improve the quality of a future teacher’s professional competence, particularly the communicative competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3968
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf193.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.