Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабенко, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorBabenko, Viktoria-
dc.date.accessioned2019-09-18T13:18:49Z-
dc.date.available2019-09-18T13:18:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБабенко В. В. Компетентнісний підхід як об’єкт теоретичного аналізу в педагогічній науці / В. В. Бабенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 5. — С. 52-58.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3968-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукові позиції дослідників щодо тлумачення змісту поняття «компетентнісний підхід» та визначення його функцій в освітньому процесі вищої школи, що активно реалізується в навчанні мови, змінює мету і вектор змісту освіти від транслювання знань і вмінь предметного змісту до виховання розвиненої особистості зі сформованими життєвими і професійними компетентностями. Автор доходить висновку про те, що означений підхід ґрунтується на міждисциплінарних, інтегрованих вимогах до результату освітнього процесу, стимулює освітньо- пізнавальну діяльність студентів, сприяє формуванню в них стійких умінь вільно здійснювати мовленнєве спілкування як в усній, так і в писемній формах, доцільно використовувати ресурси української мови в різних життєвих ситуаціях.Changes in the social and economic conditions, moral and cultural priorities shift the focus of modern education to shaping an educated and creative personality. This is why the recent tendency for scientists is to pay more and more attention to theoretical and practical search for the reserves to improve the quality of a future teacher’s professional competence, particularly the communicative competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectключові (базові, основні) і предметні компетентностіuk
dc.subjectпідходи до навчання української мовиuk
dc.subjectфункції компетентнісного підходуuk
dc.subjectcompetence-based approachuk
dc.subjectkey (basic, essential) and subject-specific competencesuk
dc.subjectapproaches to teaching Ukrainianuk
dc.subjectfunctions of the competence-based approachuk
dc.titleКомпетентнісний підхід як об’єкт теоретичного аналізу в педагогічній науціuk
dc.title.alternativeCompetence-based approach as the object of theoretical analysis in pedagogicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf193.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.