Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3958
Title: Інформаційно-когнітивний підхід дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти
Other Titles: The informational and cognitive approach to the study of theory and practice of the future economists’ professional training in the system of continuous education
Authors: Кірдан, Олександр Петрович
Kirdan, Оleksandr
Keywords: вища освіта
інформаційно-когнітивний підхід
методологічні підходи
неперервна освіта
професійна підготовка
суспільство знань
higher education
informational-cognitive approach
methodological approaches
continuous education
professional training
knowledge society
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кірдан О. П. Інформаційно-когнітивний підхід дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 50-54.
Abstract: Виокремлено та схарактеризовано наукові підходи – парадигмальний, системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, історико-хронологічний, діяльнісний, структурно-функціональний, синергетичний, інформаційно-когнітивний – дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. Інформаційно-когнітивний підхід потрактовано як науковий підхід, базований на здатності науково-педагогічних та наукових працівників закладів вищої освіти та наукових установ ефективно використовувати пізнавальний потенціал особистої інформаційно- когнітивної діяльності, що розглядається як сукупність процесів критичного аналізу, оцінювання, добирання та використання інформаційного поля для змістового наповнення освітнього процесу професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти у поєднанні з когнітивними механізмами особистості. The methodological basis for the study of the theory and practice of the future economists’ professional training in the system of continuous education, which is formed taking into account the dialectical theory of knowledge and ideas of the synergy of methodological approaches, is substantiated. The following scientific approaches to the study of the identified problem are outlined and characterized: paradigm-oriented, systemic, competence-based, axiological, acmeological, historical-chronological, activity-centred, structural-functional, synergetic, informational-cognitive.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3958
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf226.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.