Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorKirdan, Оleksandr-
dc.date.accessioned2019-09-18T11:01:46Z-
dc.date.available2019-09-18T11:01:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКірдан О. П. Інформаційно-когнітивний підхід дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 50-54.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3958-
dc.description.abstractВиокремлено та схарактеризовано наукові підходи – парадигмальний, системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, історико-хронологічний, діяльнісний, структурно-функціональний, синергетичний, інформаційно-когнітивний – дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. Інформаційно-когнітивний підхід потрактовано як науковий підхід, базований на здатності науково-педагогічних та наукових працівників закладів вищої освіти та наукових установ ефективно використовувати пізнавальний потенціал особистої інформаційно- когнітивної діяльності, що розглядається як сукупність процесів критичного аналізу, оцінювання, добирання та використання інформаційного поля для змістового наповнення освітнього процесу професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти у поєднанні з когнітивними механізмами особистості. The methodological basis for the study of the theory and practice of the future economists’ professional training in the system of continuous education, which is formed taking into account the dialectical theory of knowledge and ideas of the synergy of methodological approaches, is substantiated. The following scientific approaches to the study of the identified problem are outlined and characterized: paradigm-oriented, systemic, competence-based, axiological, acmeological, historical-chronological, activity-centred, structural-functional, synergetic, informational-cognitive.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectінформаційно-когнітивний підхідuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectнеперервна освітаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectсуспільство знаньuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectinformational-cognitive approachuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectcontinuous educationuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectknowledge societyuk
dc.titleІнформаційно-когнітивний підхід дослідження теорії і практики професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освітиuk
dc.title.alternativeThe informational and cognitive approach to the study of theory and practice of the future economists’ professional training in the system of continuous educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf226.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.