Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3954
Title: Методологічний вектор дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку
Other Titles: Methodological vector of the study of physical-healthy work with children with complex deficiency development
Authors: Лещій, Наталія Петрівна
Лещий, Наталия Петровна
Leshchii, Nataliia Petrovna
Keywords: культура
фізична культура
фізичне виховання
оздоровлення
фізкультурно-оздоровча робота
порушення розвитку
діти зі складними порушеннями розвитку
методологічний вектор
culture
physical culture
physical education
health improvement
physical culture and health work
developmental disorders
children with complex developmental disorders
methodological vector
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лещій Н. П. Методологічний вектор дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 37-42.
Abstract: У статті визначено сутність поняття "методологія" та запропоновано власне визначення. Під методологією педагогічних досліджень розуміємо сукупність педагогічних законів, закономірностей, принципів і підходів, що є науковим підґрунтям будь-якого педагогічного дослідження. З'ясовано педагогічні закони, на підставі яких дослідник визначає педагогічні закономірності, принципи та підходи організації наукового дослідження. Виявлено сутність педагогічних принципів та закономірностей. З'ясовано, що дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку ґрунтується на таких методологічних підходах: діяльнісно-особистісному, системному, культурологічному та проаналізовано особливості застосування кожного з них у дослідженні. In this study the essence of the concept "methodology" is defined and the own definition is proposed. In our opinion, the methodology of pedagogical research should be understood as a collection of pedagogical laws, regularities, principles and approaches, which is the scientific basis of any pedagogical research. Pedagogical laws are found out, on the basis of which the researcher determines pedagogical patterns, principles and approaches of organization of scientific research.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3954
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf242.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.