Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3954
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛещій, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorЛещий, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorLeshchii, Nataliia Petrovna-
dc.date.accessioned2019-09-18T10:50:45Z-
dc.date.available2019-09-18T10:50:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛещій Н. П. Методологічний вектор дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 37-42.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3954-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність поняття "методологія" та запропоновано власне визначення. Під методологією педагогічних досліджень розуміємо сукупність педагогічних законів, закономірностей, принципів і підходів, що є науковим підґрунтям будь-якого педагогічного дослідження. З'ясовано педагогічні закони, на підставі яких дослідник визначає педагогічні закономірності, принципи та підходи організації наукового дослідження. Виявлено сутність педагогічних принципів та закономірностей. З'ясовано, що дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку ґрунтується на таких методологічних підходах: діяльнісно-особистісному, системному, культурологічному та проаналізовано особливості застосування кожного з них у дослідженні. In this study the essence of the concept "methodology" is defined and the own definition is proposed. In our opinion, the methodology of pedagogical research should be understood as a collection of pedagogical laws, regularities, principles and approaches, which is the scientific basis of any pedagogical research. Pedagogical laws are found out, on the basis of which the researcher determines pedagogical patterns, principles and approaches of organization of scientific research.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectоздоровленняuk
dc.subjectфізкультурно-оздоровча роботаuk
dc.subjectпорушення розвиткуuk
dc.subjectдіти зі складними порушеннями розвиткуuk
dc.subjectметодологічний векторuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectphysical cultureuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjecthealth improvementuk
dc.subjectphysical culture and health workuk
dc.subjectdevelopmental disordersuk
dc.subjectchildren with complex developmental disordersuk
dc.subjectmethodological vectoruk
dc.titleМетодологічний вектор дослідження фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвиткуuk
dc.title.alternativeMethodological vector of the study of physical-healthy work with children with complex deficiency developmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf242.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.