Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
Назва: | Детермінанти підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у сучасних закладах вищої педагогічної освіти |
Інші назви: | Determinants of the training targeted to the future teachers of humanitarian specialties in modern establishments of higher pedagogical education |
Автори: | Фокша, Олена Михайлівна Foksha, Olena Mykhailivna Фокша, Елена Михайловна |
Ключові слова: | майбутні вчителі гуманітарних спеціальностей професійна підготовка гуманітарна освіта заклад вищої педагогічної освіти teachers of humanitarian specialties professional training humanitarian education an establishment of higher pedagogical education |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Фокша О. М. Детермінанти підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у сучасних закладах вищої педагогічної освіти / О. М. Фокша // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 89-94. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено своєрідність підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти, визначено детермінанти успішного професійного навчання майбутніх гуманітаріїв. У дослідженні уточнено гуманітарну освіту, як сукупність знань у галузі соціально-гуманітарних наук і пов’язаних із ними практичних навичок і вмінь; важливий засіб формування світогляду, який відіграє чималу роль у загальному розвитку людини, її розумовому та моральному вихованні. Встановлено, що саме орієнтація на суб’єкт-суб’єктну взаємодію характеризує переформатування професійної діяльності вчителя гуманітарних спеціальностей, а отже саме гуманітарний складник професійної освіти є оптимальним для формування професійної компетентності майбутного вчителя в межах професійної підготовки. The acute relevance of the research, the strengthening of the research interest in the humanization of the educational process of the New Ukrainian School in particular, made it necessary to solve the problems of the humanitarization of the professional training targeted to the future specialists of the educational sphere. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 252.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.