Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3930
Назва: Характеристика фізичних якостей молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку
Інші назви: Characteristics of physical quality of junior schoolchildren suffering from disorders in intellectual development
Автори: Горбатюк, Олена Леонідівна
Горбатюк, Елена Леонидовна
Horbatiuk, Olena
Ключові слова: молодші школярі
діти з порушеннями інтелектуального розвитку
фізична підготовленість
фізичні якості
junior schoolchildren
children with disorders in intellectual development
physical preparedness
physical qualities
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Горбатюк О. Л. Характеристика фізичних якостей молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку / О. Л. Горбатюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 25-30.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено особливості фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку, які навчаються в спеціалізованих освітніх закладах. Проаналізовано спеціальну літературу, де викладено основні теоретичні положення щодо окресленої категорії дітей. Описано інші чинники, що впливають на їхній морфофункціональний розвиток. Проведено дослідження стану фізичних якостей, а саме швидкісно- силових і координаційних здібностей, молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку в порівнянні з їхніми однолітками, які нормально розвиваються. У результаті дослідження констатовано відставання показників фізичних якостей дітей із порушеннями інтелектуального розвитку від дітей загальноосвітніх шкіл, аналізуються їхні вікові та гендерні особливості. Some development features of physical qualities of junior schoolchildren suffering from disorders in intellectual development are considered. Specialised literature which contains the main theoretical positions on this category of children has been analysed. Other factors that influence the morphofunctional development of children with intellectual disabilities are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3930
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf253.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.