Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3917
Назва: Сутність феномена «учнівський колектив»
Інші назви: The essence of the phenomenon «pupils’ collective»
Автори: Нестеренко, Сергій Сергійович
Nesterenko, Serhiy Serhiyovych
Ключові слова: колектив
шкільний колектив
учнівський колектив
collective
school collective
pupils’ collective
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 62-67.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему феномена «учнівський колектив». Наголошено, що колектив є важливим чинником і засобом виховання, розвитку та формування особистості людини. Подано сучасне трактування поняття «колектив» науковими джерелами. Наведено власне розуміння поняття «колектив» та «учнівський колектив». Розкрито проблему розвитку учнів у шкільному колективі (Т. Коннікова) та особливості виховного колективу школярів (Л. Новікова). Визначено роль педагога у розвитку дитячого колективу. The article is devoted to the issue covering the phenomenon «pupils’ collective». It is highlighted that the problem of the collective is a part of the general problem concerning a human being, which is considered from the standpoint of philosophical, socio-psychological and socio-pedagogical sciences and takes an important place among other problems of our time. Due to certain relationships, to a particular level of consciousness and moral education, the collective is an important factor and a means of education, development and formation of the human personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3917
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf257.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.