Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3902
Title: Педагогічні умови підготовки студентів до музично-просвітницької діяльності
Other Titles: Педагогические условия подготовки студентов к музыкально-просветительской деятельности
Pedagogical conditions for students’ training in musical educational activity
Authors: Лі, Аньань
Ли, Аньань
Li, Anan
Keywords: музично-просвітницька діяльність
майбутній вчитель музики
педагогічні умови
музыкально-просветительская деятельность
будущий учитель музыки
педагогические условия
musical educational activity
future music teacher
pedagogical conditions
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лі Аньань Педагогічні умови підготовки студентів до музично-просвітницької діяльності / Лі Аньань // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 42-46.
Abstract: У статті розглядається проблема підвищення якості підготовки майбутніх вчителів музики до музично-просвітницької діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови успішної підготовки студентів до музичного просвітництва, до яких віднесено: надання пріоритетної значущості в загально-фаховій підготовці студентів їхній готовності до виконання музично-просвітницьких функцій; досягнення єдності в музично-просвітницькій діяльності майбутнього вчителя музики, яка здійснюється на уроках музики та в його позакласній діяльності; посилення системності та інтегративності процесу формування музично- просвітницької компетентності студентів; застосування методики, спроможної забезпечити готовність студентів до постійного самовдосконалення в майбутній музично-просвітницької діяльності. В статье рассматривается актуальная для современной музыкальной педагогики проблема повышения качества подготовки будущих учителей музыки к музыкально-просветительской деятельности. Значимость музыкально-просветительской деятельности определяется ее вкладом в осуществление воспитательного воздействия музыкального искусства на внутренний, духовный мир школьников. Анализ современной теории и практики показал, что этому вопросу, несмотря на признание его значимости, в музыкальной педагогике уделяется недостаточно внимания. This article presents the problem being relevant to the contemporary music education, the problem of improving the quality of future music teachers’ training in musical educational activity, in particular. The purpose of the article to substantiate the pedagogical conditions which will allow us to improve the quality of the music teacher training, who is to be able to involve school children into musical arts, to enrich their spiritual world and the system of artistic values. The first reason for pedagogical conditions has taken into consideration the fact that the activity of music teachers is defined by complexity and requires professional versatility, mastery of vocal, choirmaster, instrumental and performing skills, the skills of musical hermeneutics, the basics of lecturing activities, methods of their application while working with children of different ages, etc.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3902
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Anan.pdf279.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.