Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛі, Аньань-
dc.contributor.authorЛи, Аньань-
dc.contributor.authorLi, Anan-
dc.date.accessioned2019-09-16T10:43:08Z-
dc.date.available2019-09-16T10:43:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛі Аньань Педагогічні умови підготовки студентів до музично-просвітницької діяльності / Лі Аньань // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 42-46.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3902-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема підвищення якості підготовки майбутніх вчителів музики до музично-просвітницької діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови успішної підготовки студентів до музичного просвітництва, до яких віднесено: надання пріоритетної значущості в загально-фаховій підготовці студентів їхній готовності до виконання музично-просвітницьких функцій; досягнення єдності в музично-просвітницькій діяльності майбутнього вчителя музики, яка здійснюється на уроках музики та в його позакласній діяльності; посилення системності та інтегративності процесу формування музично- просвітницької компетентності студентів; застосування методики, спроможної забезпечити готовність студентів до постійного самовдосконалення в майбутній музично-просвітницької діяльності. В статье рассматривается актуальная для современной музыкальной педагогики проблема повышения качества подготовки будущих учителей музыки к музыкально-просветительской деятельности. Значимость музыкально-просветительской деятельности определяется ее вкладом в осуществление воспитательного воздействия музыкального искусства на внутренний, духовный мир школьников. Анализ современной теории и практики показал, что этому вопросу, несмотря на признание его значимости, в музыкальной педагогике уделяется недостаточно внимания. This article presents the problem being relevant to the contemporary music education, the problem of improving the quality of future music teachers’ training in musical educational activity, in particular. The purpose of the article to substantiate the pedagogical conditions which will allow us to improve the quality of the music teacher training, who is to be able to involve school children into musical arts, to enrich their spiritual world and the system of artistic values. The first reason for pedagogical conditions has taken into consideration the fact that the activity of music teachers is defined by complexity and requires professional versatility, mastery of vocal, choirmaster, instrumental and performing skills, the skills of musical hermeneutics, the basics of lecturing activities, methods of their application while working with children of different ages, etc.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмузично-просвітницька діяльністьuk
dc.subjectмайбутній вчитель музикиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмузыкально-просветительская деятельностьuk
dc.subjectбудущий учитель музыкиuk
dc.subjectпедагогические условияuk
dc.subjectmusical educational activityuk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки студентів до музично-просвітницької діяльностіuk
dc.title.alternativeПедагогические условия подготовки студентов к музыкально-просветительской деятельностиuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for students’ training in musical educational activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Anan.pdf279.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.