Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Назва: Емоційно-емпатійні методи формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва
Інші назви: Emotional-empatient methods aimed at forming a communicative culture of the future teacher of music art
Автори: Ван, Яцзюнь
Van, Yatszyun
Ключові слова: комунікативна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва
метод
мистецька освіта
емоційно-емпатійні методи
communicative culture of the future teacher of musical art
method
artistic education
emotionalempathic methods
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ван Яцзюнь Емоційно-емпатійні методи формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ван Яцзюнь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 17-21.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглядаються питання, пов’язані з обґрунтуванням методів формування комунікативної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорової підготовки. Особливого значення у цьому контексті набуває емоційно-емпатійний аспект формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання. Зроблено акцент на продуктивних ідеях та емоційно-емпатійних методах, які відображають взаємозв’язок виконавських дій та комунікативних процесів у навчальному хоровому колективі. Зазначено, що застосування запропонованих емоційно-емпатійних методів формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва сприяють досягненню творчої діяльності навчального хорового колективу. In the era of rapid changes in native education, connected with its modernization, one of the main tasks is the formation of a coherent system of competencies. At the same time, the concept of «communicative culture», despite the fact that its application is part of the concepts of competence, is related more to the principles of developmental education and is not limited only to the observance of social norms of behaviour. This extremely important feature urges pedagogical comprehension of the phenomenon of communicative culture, first of all, in terms of its significance, the essential manifestation of which, according to authoritative scholars, is the formation of the emotional-empathic aspect of the communicative culture of the future teacher of musical art in the process of conductor-choir training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Van Yatszyun.pdf266.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.