Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Title: Емоційно-емпатійні методи формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва
Other Titles: Эмоционально-эмпатийные методы формирования коммуникативной культуры будущего учителя музыкального искусства
Emotional-empatient methods aimed at forming a communicative culture of the future teacher of music art
Authors: Ван, Яцзюнь
Van, Yatszyun
Keywords: комунікативна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва
метод
мистецька освіта
емоційно-емпатійні методи
коммуникативная культура будущего учителя музыкального искусства
метод
художественное образование
эмоционально-эмпатийние методы
communicative culture of the future teacher of musical art
method
artistic education
emotionalempathic methods
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ван Яцзюнь Емоційно-емпатійні методи формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ван Яцзюнь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 17-21.
Abstract: У дослідженні розглядаються питання, пов’язані з обґрунтуванням методів формування комунікативної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорової підготовки. Особливого значення у цьому контексті набуває емоційно-емпатійний аспект формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання. Зроблено акцент на продуктивних ідеях та емоційно-емпатійних методах, які відображають взаємозв’язок виконавських дій та комунікативних процесів у навчальному хоровому колективі. Зазначено, що застосування запропонованих емоційно-емпатійних методів формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва сприяють досягненню творчої діяльності навчального хорового колективу. В эпоху стремительных изменений в отечественном образовании, связанных с его модернизацией, одной из главных задач является формирование целостной системы компетенций. При этом, понятие «коммуникативная культура», несмотря на то, что ее применение является частью представлений о компетентности, относится больше к принципам развивающего обучения и не ограничивается только соблюдением социальных норм поведения. Эта чрезвычайно важная особенность побуждает к педагогическому осмысления феномена коммуникативной культуры, прежде всего, с точки зрения ее значимости, сущностные проявление которой, по мнению авторитетных ученых, в формировании эмоционально-эмпатийного аспекта коммуникативной культуры будущего учителя музыкального искусства в процессе дирижерско-хорового обучения. In the era of rapid changes in native education, connected with its modernization, one of the main tasks is the formation of a coherent system of competencies. At the same time, the concept of «communicative culture», despite the fact that its application is part of the concepts of competence, is related more to the principles of developmental education and is not limited only to the observance of social norms of behaviour. This extremely important feature urges pedagogical comprehension of the phenomenon of communicative culture, first of all, in terms of its significance, the essential manifestation of which, according to authoritative scholars, is the formation of the emotional-empathic aspect of the communicative culture of the future teacher of musical art in the process of conductor-choir training.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Van Yatszyun.pdf266.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.