Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3886
Назва: Наукові підходи формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
Інші назви: Научные подходы формирования экономической культуры будущих учителей гуманитарных специальностей
Scientific approaches facilitating the formation of the economic culture of the future teachers majoring in human specialties
Автори: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Реброва, Анна Александровна
Ключові слова: економічна культура
наукові підходи
гуманітарна галузь
майбутні учителі гуманітарних спеціальностей
педагогическая культура
экономическая культура
научные подходы
гуманитарная сфера
будущие учителя гуманитарных специальностей
pedagogical culture
economic culture
scientific approaches
human sphere
future teachers majoring in human specialties
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ребровам Г. О. Наукові підходи формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / Г. О. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 72-78.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі питання теоретичного характеру, пов’язані із сутністю феномену «прецедентний текст», проведено аналіз концепту «мовна особистість» у лінгвометодичному аспекті; обґрунтовано взаємозв’язок формування дискурсивних умінь майбутніх філологів із урахуванням феномену прецедентності.В статье рассмотрены некоторые вопросы теоретического характера, связанные с сущностью феномена «прецедентный текст», проведен анализ концепта «языковая личность» в лингвометодическом аспекте; обоснована взаимосвязь формирования дискурсивных умений будущих филологов с учетом феномена прецедентности.The article deals with some theoretical issues related to the essence of the phenomenon "precedent text", an analysis of the concept of "linguistic personality" in the lingvo and methodical aspect; the interconnection of the formation of discursive abilities of future philologists with the consideration of the phenomenon of precedent is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3886
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hanna Rebrova.pdf297.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.