Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3886
Title: Наукові підходи формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
Other Titles: Научные подходы формирования экономической культуры будущих учителей гуманитарных специальностей
Scientific approaches facilitating the formation of the economic culture of the future teachers majoring in human specialties
Authors: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Реброва, Анна Александровна
Keywords: економічна культура
наукові підходи
гуманітарна галузь
майбутні учителі гуманітарних спеціальностей
педагогическая культура
экономическая культура
научные подходы
гуманитарная сфера
будущие учителя гуманитарных специальностей
pedagogical culture
economic culture
scientific approaches
human sphere
future teachers majoring in human specialties
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ребровам Г. О. Наукові підходи формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / Г. О. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 72-78.
Abstract: У статті розглянуто деякі питання теоретичного характеру, пов’язані із сутністю феномену «прецедентний текст», проведено аналіз концепту «мовна особистість» у лінгвометодичному аспекті; обґрунтовано взаємозв’язок формування дискурсивних умінь майбутніх філологів із урахуванням феномену прецедентності.В статье рассмотрены некоторые вопросы теоретического характера, связанные с сущностью феномена «прецедентный текст», проведен анализ концепта «языковая личность» в лингвометодическом аспекте; обоснована взаимосвязь формирования дискурсивных умений будущих филологов с учетом феномена прецедентности.The article deals with some theoretical issues related to the essence of the phenomenon "precedent text", an analysis of the concept of "linguistic personality" in the lingvo and methodical aspect; the interconnection of the formation of discursive abilities of future philologists with the consideration of the phenomenon of precedent is substantiated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3886
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hanna Rebrova.pdf297.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.