Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3882
Назва: Фразеологізми як ефективний засіб збагачення образного мовлення молодших школярів
Інші назви: Phraseological units as an effective means of enhancing figurative speech of junior schoolchildren
Автори: Петрович, Галина Миколаївна
Petrovich, Galina Nikolaevna
Ключові слова: фразеологізми
фразеологічні вправи
початкова школа
комунікативна компетентність
phraseologisms
phraseological exercises
primary school
communicative competence
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 81-85.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості вивчення фразеологізмів української мови в початковій школі. Розглядаються теоретичні аспекти наукових досліджень щодо фразеологічних одиниць. Проаналізовано навчальні програми та підручники з української мови та літературного читання для початкової школи. Запропоновано систему фразеологічних вправ для впровадження в практику початкової школи з метою активізації, збагачення фразеологічного запасу учнів та формування на цій основі образного мовлення молодших школярів. The article deals with some aspects of the work on enriching the lexical reserve of junior pupils – phraseological units. The most effective ways of enriching figurative speech of primary school pupils by means of phraseology have been described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3882
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf246.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.