Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрович, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorPetrovich, Galina Nikolaevna-
dc.date.accessioned2019-09-16T07:23:19Z-
dc.date.available2019-09-16T07:23:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 4. — С. 81-85.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3882-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості вивчення фразеологізмів української мови в початковій школі. Розглядаються теоретичні аспекти наукових досліджень щодо фразеологічних одиниць. Проаналізовано навчальні програми та підручники з української мови та літературного читання для початкової школи. Запропоновано систему фразеологічних вправ для впровадження в практику початкової школи з метою активізації, збагачення фразеологічного запасу учнів та формування на цій основі образного мовлення молодших школярів. The article deals with some aspects of the work on enriching the lexical reserve of junior pupils – phraseological units. The most effective ways of enriching figurative speech of primary school pupils by means of phraseology have been described.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфразеологізмиuk
dc.subjectфразеологічні вправиuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectphraseologismsuk
dc.subjectphraseological exercisesuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.titleФразеологізми як ефективний засіб збагачення образного мовлення молодших школярівuk
dc.title.alternativePhraseological units as an effective means of enhancing figurative speech of junior schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf246.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.