Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3873
Назва: Підготовка вчителя до реалізації лінгвокультурного підходу в курсі української мови
Інші назви: Teacher training for implementing the lingvocultural approach in the course of the ukrainian language
Автори: Сокаль, Марія Анатоліївна
Sokal, Mariia Anatoliivna
Ключові слова: соціокультурна компетентність учнів
майбутній вчитель української мови
лінгвокраїнознавча підготовка
лінгвокультурний підхід
етнокультурний зміст мовних одиниць
pupils’ socio-cultural competence
future teacher of the Ukrainian language
linguistic-cultural studies
linguocultural approach
ethno-cultural content of linguistic units
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 112-116.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання лінгводидактичної підготовки вчителя до роботи з етнокультурною інформацією. Розкрито актуальність соціокультурної спрямованості сучасної мовної освіти, вивчення мови у нерозривному зв’язку з культурою українського народу. Визначено принципи відбору дидактичного матеріалу для навчання мови в лінгвокраїнознавчому аспекті. Продемонстровано етнокультурну орієнтацію мовних одиниць різних рівнів. Запропоновано особливі методичні прийоми презентації народознавчої інформації. The formation of the students’ sociocultural competence is one of the basic requirements for the process of studying the Ukrainian language at school. The socio-cultural content line of linguistic education concerns the sphere of development of the individual’s culture in all its aspects. As a reflection of the national culture, the language should be studied in indissoluble connection with the assimilation of the ethnos culture, therefore one of the urgent tasks of modern linguodidactics is to find ways to introduce linguocultural information into the educational process and to use the results of scientific research in the methodical training targeted to the future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3873
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf266.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.