Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3863
Назва: Формування ігрової компетентності майбутніх учителів математики як педагогічна проблема
Інші назви: Playing competence formation of the future teachers of mathematics as a pedagogical problem
Автори: Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Кушнирук, Анастасия Сергеевна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Ключові слова: навчально-ігрові технології
ігрова компетентність
складові і критерії ігрової компетентності
майбутні вчителі математики
playing technologies
playing competence
playing competence components
future Mathematics teachers
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 55-60.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність ігрової компетентності майбутніх учителів математики і ступінь дослідження зазначеної проблеми в педагогічній літературі. Визначено, що ігрова компетентність є складним інтегративним утворенням, що характеризується обізнаністю студентів із сучасними ігровими технологіями, володінням методикою їх організації на уроках математики, сформованістю творчого мислення, емпатії, інтелектуальних, комунікативних умінь, умінь приймати нестандартні рішення тощо, наявності власного досвіду участі в ділових і рольових іграх на заняттях з математики. Розглянуто складники (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний) і критерії (настановно-спонукальний, знаннєвий, технологічний, індивідуально-поведінковий) ігрової компетентності майбутніх учителів математики. Подано результати констатувального етапу експерименту. Future teachers’ professional competence formation, including Mathematics, determines the quality improvement of their professional training, the introduction of effective pedagogical technologies, new forms, methods and means of training aids. It was found out that professional activity of the future Mathematics teachers will be successful if it acquires innovation experience while being trained at an institution of higher education, the use of playing technology, in particular.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3863
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf262.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.