Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнірук, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorКушнирук, Анастасия Сергеевна-
dc.contributor.authorKushniruk, Anastasiia Serhiivna-
dc.date.accessioned2019-09-13T10:52:21Z-
dc.date.available2019-09-13T10:52:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 55-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3863-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність ігрової компетентності майбутніх учителів математики і ступінь дослідження зазначеної проблеми в педагогічній літературі. Визначено, що ігрова компетентність є складним інтегративним утворенням, що характеризується обізнаністю студентів із сучасними ігровими технологіями, володінням методикою їх організації на уроках математики, сформованістю творчого мислення, емпатії, інтелектуальних, комунікативних умінь, умінь приймати нестандартні рішення тощо, наявності власного досвіду участі в ділових і рольових іграх на заняттях з математики. Розглянуто складники (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний) і критерії (настановно-спонукальний, знаннєвий, технологічний, індивідуально-поведінковий) ігрової компетентності майбутніх учителів математики. Подано результати констатувального етапу експерименту. Future teachers’ professional competence formation, including Mathematics, determines the quality improvement of their professional training, the introduction of effective pedagogical technologies, new forms, methods and means of training aids. It was found out that professional activity of the future Mathematics teachers will be successful if it acquires innovation experience while being trained at an institution of higher education, the use of playing technology, in particular.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчально-ігрові технологіїuk
dc.subjectігрова компетентністьuk
dc.subjectскладові і критерії ігрової компетентностіuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectplaying technologiesuk
dc.subjectplaying competenceuk
dc.subjectplaying competence componentsuk
dc.subjectfuture Mathematics teachersuk
dc.titleФормування ігрової компетентності майбутніх учителів математики як педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativePlaying competence formation of the future teachers of mathematics as a pedagogical problemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf262.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.