Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3862
Title: Сучасні методи оцінювання навчальних досягнень майбутніх викладачів педагогічних дисциплін
Other Titles: Contemporary assessment methods of learning achievements of future lecturers specialized in pedagogical disciplines
Authors: Кудрявцева, Олена Альбертівна
Кудрявцева, Елена Альбертовна
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Keywords: рейтингова система оцінювання
майбутні викладачі педагогічних дисциплін
тестування
модульні контрольні роботи
ефективність методів
rating assessment system
future lecturers of pedagogical disciplines
testing
module control
effectiveness of methods
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 48-54.
Abstract: У статті проаналізовані погляди вчених з проблеми використання рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень майбутніх фахівців; розглянута трактовка вченими понять «модульно-рейтингова система навчання», «оцінювання», «рейтингова система оцінювання», «методи оцінювання». Обґрунтована доцільність використання тестування (під час поточного контролю знань) і модульних контрольних робіт із завданнями різного рівня складності (під час періодичного контролю знань) як ефективних методів оцінювання навчальних досягнень майбутніх викладачів педагогічних дисциплін; надані практичні рекомендації з їх складання та застосування. Some scientists’ opinions concerning the problem of the use rating assessment system of the future specialists’ study achievements are analyzed in the article. The training of pedagogical personnel is an important condition for modernization of education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3862
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf289.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.