Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3860
Назва: Системність професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти та її формування у ВНЗ
Інші назви: Systemicity of professional pedagogical knowledge of the future preschool teachers and its formation in the university
Автори: Карпова, Елла Едуардівна
Кононенко, Наталія Вячеславівна
Карпова, Элла Эдуардовна
Кононенко, Наталия Вячеславовна
Karpova, Ella Eduardivna
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: системність знань
професійно-педагогічні знання
формування системності знань
педагогічні передумови
майбутні педагоги дошкільної освіти
systematic knowledge
professional-pedagogical knowledge
formation of systematic knowledge
pedagogical preconditions
future teachers of preschool education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 39-42.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано проблему формування у майбутніх педагогів дошкільної освіти як якісного нового рівня пізнання і осмислення педагогічних явищ і процесів, що характеризують їх професійну діяльність у сучасних умовах глобалізації, інтенсифікації, інформатизації всіх напрямів розвитку суспільства і зокрема освіти. Розкрито природу і сутність системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти, її характерні ознаки і дидактичні передумови формування в процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. The need to study the systemic quality of knowledge, the prerequisites for its formation while training specialists in the university is stipulated by the recognition of the systemic nature of the material world and the systemic nature of human activity which transforms this world. Systemic thinking is recognized as the most important type of productive thinking, which in the teacher's work facilitates the effective use of innovative pedagogical technologies, full consideration of students’ individual characteristics and conditions for their development. Systemic thinking presupposes the possession of a systemic approach as a methodology for solving pedagogical problems and the presence of the systemic nature of knowledge as its adequate reflection in the teacher’s mind. This allows us to consider the system of knowledge as a special quality the elements and properties of which are formed in the process when a human masters the surrounding world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3860
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf244.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.